Kuten moni jo varmaan tietääkin, olen syntynyt 19.4. Synttärini kuitenkin vietettiin jo lauantaina. Kiitos Hanin ja Roden, jotka olivat mammojensa kanssa järjestäneet tämän hauskuuden...

Lauantaiaamu oli kuin ihan tavallinenkin aamu, paitsi että meillä kotona oli jännitystä ilmassa (synttäreideni takia). Kun Sisko heräsi, katsoimme yhdessä lastenohjelmia siitä oudosta vekottimesta. Sitten Sisko meni huoneeseen jonne minä en saanut mennä, enkä kyllä välttämättä olisi halunnutkaan mennä, koska sieltä kuului veden lotinaa... HYI!

Siskon syödessä aamupalaa, yritin nukkua, mutta se oli vaikeaa, sillä minua jännitti ihan hirveästi. Onneksi ei mennyt kauaa, kun olimme jo autossa. Matka alkoi kohti Kasvi-mamman taloa.

Kun tultiin perille, näin siskojani. Siellä oli Lotta, Hani ja Rode. Perässäni tuli vielä Duffi. Pian lähdimme kohti metsää. Mukana oli siis minä, Duffi, Lotta ja Rode. Hei kaksi puuttui. Netta-mami ja Hani. Kasvi-mamma ei näkynyt. Mihinkäs ne olivat jääneet??? Leikittiin siinä yhdessä ja mentiin semmoiseen pellon tapaiseen paikkaan.  Kasvi-mamma oli tuonut sinne IIIISOOOON pöydän, jossa oli herkkuja niin ihmisille kuin bronkuillekkin... Kasvi-mammaa ei vain näkynyt. Kunnes...

Puskan takaa tuli Kasvi-mamma, joku nainen ja ISO koira. Aluksi luulin, että se ISO koira oli yksi Hanin laumasta. Hetken sitä katseltuani ja vähän haisteltuani, huomasin, kuka se oli... Se oli veljeni REMU!!! Melkein kaikki, tai ainakin Lotta leikki remun kanssa, niin enpä viitsinyt mennä siihen väliin.

Meillä oli selvä kaveri-jako: Minä leikin Duffin kanssa.

Remu leikki Lotan kanssa.

Hani ja Rode leikki keskenään.

Niin ja Netta tietysti kävi vähän komentamassa (enimmäkseen minua, olenhan HURJA-HERTTA)

Meillä oli siinä HURJAN hauskaa. Välillä leikimme keskenämme, välillä Sisko leikki meidän kanssa. Olihan siinä myös pientä kisailua ja sen semmoista.

Lopuksi mentiin vielä uimaan ja sitä ennen minut vietiin autoon nukkumaan. Uimassa mukana olivat Remu ja Remun Mamma, Duffi ja Duffin mamma, Hani ja Kasvi-mamma ja minä ja Sisko. Minä osaan uida jo aikas hyvin. Osaan mennä itse veteen ja jaksan uida koko altaan ympäri. OLEN SIIS AIKA HYVÄ, eikö?!

Tässä "vähän" kuvamateriaalia synttäreistä...

Tässä vähän leikkikuvia:

Minä ja Rode

Minä ja Lotta

Lotta, Duffi, minä ja Rode

Niin kauan hellyyttä, kunnes...

Tuoksuupa nenusi hyvältä

Khm. En tarkoittanut ihan tuota...

...Hurja-Hertta näytti hurjemman puolensa:

Rupeeksä mulle?

"Riita poikki voita väliin, jos ei voita ni Netta-mamma"

Sitten kuvia Siskosta:

Duffi, Rode, minä, Remu, Lotta ja Sisko.

Löysin Siskon piilosta ja odotan namua

Vielä kuva minusta ja Rodesta, kun kävelemme Siskon kanssa autolle

 

Sisko käski kirjoittaa vielä loppuun kiitokset Roden mammalle (Sinikalle), joka otti kuvia ja jaksoi lähetellä Siskolle kuvia minusta.