Olen ottanut taas huonot tavat käyttöön. Minä olen meinaan ruvennut kaksuilemaan sisälle. Älkää kertoko kenellekkään, mutta teen sen tahallani... Tätä on jatkunut jo monta päivää. Minusta kyllä tuntuu, että Elisa on jo arvannut sen, sillä olen tainnut hieman auttaa arvaamisessa.

Yhtenä päivänä, kun Elisa tuli huoneestaan sain juuri tehtyä viimeiset pökäleet. Siitä ei kyllä Elisa tykännyt. Hän otti niskavilloistani kiinni ja "heitti" minut pihalle. Se ei ollut kyllä yhtään hauskaa. Se oli epäreilua, koska Adaa ei koskaan "heitetä" ulos. Enkä usko, että Adakaan on mikään kiltti tyttö. Kun Elisa tuli kerran koulusta kotiin, hän silitti vain Adaa. Luulin, että hän sen jälkeen silittäisi minua. Mutta ei. Hän vain käveli vessaan. Se oli mielestäni törkeetä. Siispä päätin kakata eteiseen. Elisa ei pitänyt ideastani, joten TAAS minut "heitettiin" pihalle.

(Elisan) äiti oli lähettänyt "Kasvi-mammalle" viestin, jossa hän uhkasi palauttaa minut. Elisa vastaa aina, kun asiasta puhutaan: "Ei toi Stella pärjäis ilman Adaa. Se karkais sielt kuiteski..."

Ollaan keritty tekee tosi paljon kaikkee. Olen saanut vetää semmoista laatikkoa, jonka kyytiin mahtuu istumaan. En ole kyllä vetänyt siinä laatikossa mitään, sillä Elisa sanoi, etten saisi vetää ennen kuin täytän puolitoistavuotta ja moni muukin on varmaan samaa mieltä.

Hei! Oottakaa mua!!

Kerran mentiin Elisan kanssa metsään ja Elisa laski sillä mäkeä alas. Minä en kylläkään saanut olla siinä kiinni, mutta sain haukkua ja juosta perässä. Se on kivaa!!!

Minä ja Ada. Laatikko mukana.

 

Sitten vähän muihin asioihin. Mennään huomenna näyttelyyn. Elisan mukaan meidän pitää lähteä TODELLA aikaisin. Menemme ensin aamulla Hanille. (Hani on siskoni.) Sitten lähdemme siitä "Kasvi-mamman" autoon. (Siis Hani asuu "Kasvi-mammalla.") Meidän pitää todellakin lähteä aikaisin, sillä näyttelypaikalle on pitkä matka. Pelkkä ajatuskin "pitkästä AUTOmatkasta" saa niskakarvani pystyyn.

Harjoittelimme taas tänään, mutta emme ihan kunnolla. Seisomista vaan.

Tässä olis hyvä  katsekontakti...

Anna nyt se nami!!

Jos tällei seisoo näyttelyssä, ni saiskohan jonku palkinnon???

Tässä vielä yhteiskuva ahkerista harjoittelijoista...

Hei! Mihin sä sen namin piilotit???