Olen täällä KoiraHoitolassa vieläkin. Täällä on ollut tähän mennessä ihan hauskaa.

Aamulla  kävin Elisan kanssa pitemmän lenkin kuin yleensä. Olimme ihan kahdestaan. Ja hui! Arvaa mitä näinkään! Sen saman ison hevosen! Hui! Sieltä tuli ihanat tuoksut.

Sitten jatkoimme lenkkiä. Lenkin loputtua Elisa vei minut takaisin meidän (minun ja Adan) "sviittiimme"Hetken kuluttua saimme ruuan. Sitten aika menikin löhoillessä patjalla.

Muutaman tunnin päästä Elisa tuli hakemaan minut. Hän ei ottanut edes pantaa. Adakin jäi "sviittiimme". Jippii! Pääsin ulos. Pihalla oli paljon ihmisiä. He rapsuttivat minua.  Sitten näin ulkona ison koiran. Sen nimi on Nato. Hänen kanssa oli kiva leikkiä. Hieman myöhemmin niiden ihmisten piti lähteä. Olisin tietty lähtenyt mukaan, mutta sitten ajattelin, että mitenköhän Ada pärjäisi ilman minua. Tulin sitten takaisin.

JOKU TIPPUI!

Elisa laittoi minut ja Naton aitaukseen. Elisa ja se kiva täti tuli myös. Se täti leikki minun ja Naton kanssa. Sitten hän otti minut sisälle. Se talo taisi olla tädin koti. Sisällä oli portin takan semmoinen vanha rouva, joka oli ihan Naton näköinen, paitsi että Nato on musta ja se rouva on harmaa. Se rouva ärähti minulle pari kertaa, niin että oikein säikähdin. Vuh, se oli aika pelottavaa. Päätin kuitenkin antaa rouvan olla. Rouvan nimi on muuten Nömpi.

Nyt tässä makoilen Elisan jaloissa ja nappaan kärpäsiä, jos ne tulevat liian lähelle. Sain jo muuten yhden kiinni.