Nyt tiedän mikä minusta tulee isona. Minusta tulee pallonetsintäkoira. En ole varma onko niitä olemassa, mutta nyt on. Minä keksin sen.

Sain idean tänään. Ensin minut käskettiin istumaan. Sitten Elisa sanoi jonkun ihan uuden sanan: "Paikka".  Se tarkoittaa paikalla pysymistä. Tai niin anakin oletan, sillä aina kun nousin, niin Elisa teki jonkun oudon äänen. Ja aina kun olin paikallani niin sain NamiNami -leipää (näkkileipää).

Elisa otti palloni. Hän käski minut istumaan ja sanoi "paikka". Hän antoi minun haistellasitä. Sen jälkeen hän vei palloni piiloon, tuli luokseni ja sanoi ihmeelisellä äänellä "Etsi!" En tiennyt mitä se tarkoitti, mutta arvelin, että minun piti hakea se pallo. Kun toin pallon hänelle hän kehui iloisesti ja antoi NamiNami -leipää.

Haluaako joku muukin tulla pallonetsintäkoiraksi? Se on todella hauskaa. Minä tai Elisakin voi opettaa.