Heippa taas! En olekkaan pitkään aikaan päivitellyt, kun Sisko ei ole suostunut läpsimään tuota konetta... Mutta asiaan!

Olen nyt taas täällä koirahoitolassa Adan ja Siskon kanssa. Lähdimme melkein heti, kun Sisko tuli kotiin koulusta. Olemme olleet täällä jo pitkään.

Olemme ehtineet käydä uimassa napolinmastiffien kanssa. Käytiin tossa lähellä olevassa joessa. Siskokin kävi uimassa. Mukana olivat minä, Sisko, Hilda, Herbert, Nato, (ovat napoleita) ja Hoito-täti.

Muutenkin olen saanut leikkiä monien kavereiden kanssa! Napolinmastiffien kanssa useimmin.

Sisko sanoi, että lähdemme jo huomenna. Hmh, en halua lähteä. TÄÄLLÄ ON NIIN KIVAA!

Sisko sanoi myös, että lähdemme viikonloppuna Judo-leirille. Wau! En ole ikinä ennen ollut semmoisella. Olen kyllä kuullut tuosta Judosta. Sisko harrastaa sitä ja on opettanut sitä mullekkin. Minä en kyllä moista ymmärrä. Siellä kuulemma heitellään ihmisiä. Huhhuh! Onneksi Sisko ei ole ainakaan vielä heittänyt minua. Minä en kyllä halua mitään Judoa opetella. Jään vaikka mielummin nukkumaan.

Sisko sanoi myös, että sinne tulee minulle kaveri. Se on kuulemma kultainennoutaja. Luulen, että minulla tulee oikein mukava viikonloppu!

Valitettavasti minulla ei ole nyt yhtään kuvia, kun Sisko on tiputtanut puhelimensa jonnekkin semmoiseen paikkaan, mistä ei sitä itsekkäänbn löydä ja ei ottanut äitinsä kameraa mukaan!