Nyt siitä on sitten kaksi vuotta, kun vielä taapersin Kasvi-Mamman pihassa ja join maitoa Netta-Mamman tisusta... Eli olen kaksivuotias! Sain torstaina hyvää kakkua, mitä Sisko oli tehnyt minulle. NAM! Siinä oli maksalaatikkoa, viiliä, nakkia ja maksan paloja...



Tänään sitten vietettiin synttäreitäni SUURESSA metsässä. Mukana olivat minun lisäksi: Duffi, Hani, Hilu, Pluto, Lotta, Luca, Netta, Rode, Cero, Remu, Lumo ja Lumon kaveri kultis Hertta.

Rode, Cero ja pikku-Lumo


Minä ja pikku-Lumo


Veljeni Remu, jonka näin viimeksi melkein vuosi sitten!


Netta-mami ja siskoni Hani


Serkkuni Luca ja hänen ilkeä omistajansa, kun ei päästänyt Lucaa leikkimään meidän kanssa


Kasvi-mamma sai paljon "parhaita kavereita", kun tarjoili makkaraa...


siskoni ja PARAS kaverini Duffi ja MINÄ


siskoni Lotta ja minä


minä ja Sisko

LOPPUVAIHEESSA HUOMASIN ETTÄ HANIA RUPESI VÄSYTTÄMÄÄN, KUN SE RUPESI VAIN PELLEILEMÄÄN...






Lotta siskoni

ja sitten se ikävin, KOTIMATKA


KIITOS SEURASTA

Lumo, (minä), Hertta, Luca, Lotta, Cero, Netta, Hani, Hilu, Rode, Duffi, Remu ja Pluto!!!