Huh! Oltiin viikonloppuna siellä Judo-leirillä. Ja nyt olen taas täällä Koirahoitolassa... Ajattelin kertoa siitä Judo-leiristä, koska harva varmaan on käynyt sellaisella.

PERJANTAI:

Lähdimme kotoa päivällä. Aluksi en tiennyt, minne olimme menossa, mutta se selvisi minulle pian.

Siskon äiti vei meidät jonkun ison talon parkkipaikalle, jossa oli semmoinen vanha mies autonsa kanssa. Hyppäsin (miehen) autoon, koska petini laitettiin sinne. Odottelimme vielä jotakin poikaa.

Kun poika tuli, lähdimme. Matka oli TOOOOODELLLA pitkä. Kun matkaa oli kulunut ainakin tunti, Sisko hyppäsi ulos autosta. En tiennyt, minne hän meni, kunnes se vanha mies otti minutkin pois autosta. Sitten huomasin, että Sisko oli mennyt kauppaan. Sieltä se sitten tuli kädessään karjalan piirakkaa, eikä antanut sitä edes minulle!!!

Siitä ei mennyt aikaakaan, kun pysähdyimme uudestaan. Nyt minut päästettiin vapaaksi. Näin siellä toisen koiran, paljon mökkejä ja ihmisiä. Leikin sen toisen koiran kanssa, joka oli vielä pentu. Sen nimi oli muuten Prinsessa. Yhtäkkiä rupesi tulemaan autoja. Yhdestä autosta tuli ulos Koirapuistokaverini. Me karattiinkin  sitten sen kanssa. Menimme... khm... Enpäs kerrokkaan...

Kun palasin, kaikki olivat menossa jonnekkin. Menimme Siskon kanssa omaan mökkiimme, jossa muuten oli numero 1. Nukuimme mökissä jonkun aikaa, kunnes kuulin ääniä. Aloin haukkua ja Sisko päästi minut ulos. Siellä näinkin kaverini Oskun (kultainen noutaja).

Leikimme hetken Oskun kanssa. Sitten menimme mökkiin. Mukana olivat Siskon kaverit ja niiden vanhemmat. Niiden kavereiden vanhemmatkin lähtivät jonnekkin. Me lähdimme Siskon ja kavereiden kanssa lenkille. Pääsinkin uimaan. Osku ei uskaltanut tulla...

Kun palasimme mökille, katsoimme telkkaria. Yhtäkkiä pihalle tuli valkoisia ihmisiä. Minä en pitänyt niistä, joten minua ei päästetty ulos. Vähän ajan päästä Sisko meni syömään, mutta ei syönyt mökissämme vaan lähti jonnekkin. Muutkin lähtivät syömään, joten me jäimme Oskun kanssa kahdestaan mökkiin.

Kun ihmiset tulivat syömästä, menimme lenkille. Ulkona oli poikia, joita minun oli pakko mennä katsomaan. Pienen haistelun jälkeen jatkoimme matkaa. Lenkin jälkeen menimme nukkumaan.

Lauantai:

Aikaisin aamulla Siskon kaverin äiti lähti Oskun kanssa lenkille. Minä jäin odottamaan että Sisko herää. Siskon herättyä, pääsin pisulle. Sen jälkeen Sisko meni muiden kanssa syömään aamiaista (ulos). 

Siskon tultua, menimme lenkille ja uimaan. Lenkin jälkeen kaikki lähtivät taas. Todennäköisesti judoamaan.

Heidän tultua pääsin taas ulos. Sitten he lähtivätkin TAAS syömään.

Sen jälkeen Sisko tuli hakemaan jotain. Ja lähti taas kavereidensa kanssa. Vanhemmat jäivät pitämään minulle seuraa.

Kun Sisko tuli takaisin, hän oli ihan märkä. HÄN OLI KÄYNYT UIMASSA, EIKÄ OTTANUT MINUA MUKAAN!!!!!!

Sisko ei kuulemma jaksa kirjoittaa kaikkea, joten kerron nyt illasta...

Sisko lähti taas illalla uimaan kavereiden kanssa. He tulivat sieltä suuren poikalauman kanssa.

Kun minut päästettiin ulos, joku poika heitteli keppiä mulle. Ja se sama poika anto mulle ruokaa, jota oli ottanut mukaan.

Sitten minut laitettiin omaan mökkiin. Sisko jäi kavereidensa kanssa vielä ulos. Taisivat he mennä poikien mökkiinkin...

Kun he tulivat sieltä menimme nukkumaan...

SUNNUNTAI:

Aamulla tapahtui samat jutut kuin lauantaina, eikä Sisko jaksa kirjoittaa niitä samoja uudestaan.

Kävimme päivällä vielä uimassa.

Sisko kävi vielä kerran Judoamassa ennen kuin lähdettiin kotia kohti. Kävimme viemässä jonkun pojan kotiin ennen kuin pääsimme minun kotiini.

 

Siellä oli kyllä tosi mukavaa... Sisko laittaa kuvia myöhemmin...