En olekkaan päivittänyt pariin päivään. On ollut niin paljon muuta tekemistä. Oltiin tuossa pari päivää sitten siinä "mätsärissä". Voisinpa vaikka tarinoida siitä.

Lähdettiin neljän aikaan tästä koirahoitolan pihasta. Menimme siihen isoon autoon jossa luki KOIRAKARTANO CASA DE PERROS. Minä kuljin etujalkatilassa, koska takakontti oli varattu. Siellä oli napolinmastiffi Reino.

Kävimme ensin kotona, sillä Elisan piti hakea minun rokotustodistukseni. Pian matka jatkui. Määränpäänä oli Lahti. Matka tuntui pitkältä. Mutta onneksi päästiin perille.

Kun tulimme parkkipaikalle, me kävime Reiskan kans pissillä ja harjoiteltiin vielä. Sitten menimme autoon odottamaan. Hetken päästä tuli se hoitola-täti ja Elisa.

Sitten huomasin ne kehät. Ne olivat naurettavan pienet. En kyllä ole nähnyt yhtään oikeaa kehää, mutta Elisakin sanoi, että ne olivat aika pienet. Vertasin sitä siihen, kun ihan ensimmäisessä laumassa oli monta koiraa, niin ne eivät olisi mahtuneet siihen. Siihen olisi mahtunut ehkä Netta-mami, Rode-sisko, Hani-sisko, Lotta-sisko, Duffi-sisko ja Remu-veli. Jos noi kaikki olisi ollut, niin olisi ollut aika ahdasta.

Kehiin mentiin pareittain. Meidän numero oli 2. eli olimme ensimmäiset. Ensin minun piti seistä. Sen minä osasin. Sitten piti juosta kehän toiseen päähän ja takas. Se olisi mennyt hyvin, paitsi juuri kun menin tasaisesti, niin joku todella TYHMÄ nainen meni mopsinsa kanssa juuri sillä hetkellä. Totta kai kiinnostuin uudesta kaverista ja en enään keskittynyt. Sitten juoksimme laukalla takaisin paikoillemme. Ja taas piti seistä. Joku nainen tuli silittämään minua ja sanoi: "Hyvä tyttö! Hienosti! Hyvä!" (Elisan mukaan nainen oli tuomari) Minunhan oli sitten ihan pakko nuolaista häntä poskelle. Enhän minä nyt voinut vain seistä tönöttää paikoillani. Yhtäkkiä se nainen nappasi huulestani kiinni ja tarkisti hampaani. Kun Elisa tarkistaa hampaaani, hän tekee sen paljon hellemmin. Sitten juoksimme vielä kehän ympäri. Sen jälkeen se nainen antoi meille sinisen nauhan ja sanoi: "Ja teille kakkossija."

Lähdimme pois kehästä. Menin leikkimään Reinon kanssa. Se hoitola-täti sanoi, ettei kannata jäädä enää sillä pentuja oli 27 ja nyt oltiin menossa vasta numerossa 16.

Parempaa kuvaa ei saatu, kun oli niin pimeetä.

Joukkoomme liityi Reiskan siskon omistaja. Hän oli mukava, kun antoi minulle makkaraa. Sitten lähdimme.

Elisa, hoitola-täti ja Reiskansisko-täti menivät vielä kahville ja jättivät meidät koirat autoon. Kun he tulivat minä näin, kun he ottivat Reinon siskon Liisin autosta ja olivat hänen kanssaan. Sitten me kaikkin lähdimme kotiin. paitsi, että minä ja Elisa menimme hoitolaan.

Minulla oli muuten ihan kivaa, paitsi että siellä oli pimeetä, ja että se mopsi tuli häiritsemään minua ja että se nainen otti niin kovasti huulestani kiinni. Ja Elisa on samaa mieltä.

Olen muuten menossa Hanin kanssa näyttelyyn Tampereelle. Siellä on varmasti hauskaa!!!