Terve taas! Ette ikinä arvaa, mitä tänään tapahtui...

Aamulla, kun Elisa heräsi, hän joutui siivoamaan. Niin, kuulitte aivan oikein. Minulta oli tullut kahet kaksut. Elisa ei ollut kovinkaan mielissään.

Noin tunnin päästä Elisa otti remmini. Jippii! Olemme menossa lenkille. Tai ei sittenkään. Ei lenkille vaan AUTOON!!!

Kun tulimme perille, Elisa huomasi oksennukseni. Olin siis oksentanut takakonttiin. (Se oli niille ihan oikein. Itsepähän laittoivat minut autoon.) Ei ollut kuulemma aikaa siivota. Sitten älysin, missä olimme. Koirakentällä!

Nyt se nainen ei selittänyt mitään vaan pääsimme suoraan asiaan. Eli menimme kentälle. Aiheenamme oli vanhan kertaaminen ja luoksetulo. Minulta se meni ihan hyvin. Osasin kyllä seurata ja mennä perus-asentoon, mutta se oli hieman hankalaa. Luoksetulo oli suht hyvä. Menimme jonossa. Elisa antoi remmini yhelle miehelle. Sitten hän rupesi juoksemaan ja huusi nimeäni. Hetken kuluttua mies päästi irti, mutta minä juoksin ohi. Tulin kyllä luokse, mutta jarruni eivät toimineet. Pian meitä tultiinkin hakemaan. Hakijoinamme oli (Elisan) mummo ja vaari.

Kun tulimme kotiin sain levätä tunnin, kunnes (Elisan) äiti ja veli tulivat kaupasta. Ensin he söivät, mutta syötyään he ottivat taas remmini. Minnekkäs nyt oltiin menossa. Ei varmaankaan autoon, sillä Adallekin laitettiin remmi.

Mutta kuinka ollakkaan jouiduimme kuitenkin AUTOON! En tahtonut millään käydä makaamaan, vaikka Elisa ja sen äiti huusivat ja komensivat. Mutta sitten Elisa "puri" minua (sormillaan). Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin käydä maate.

Matka kesti KAUAN. Kun tultiin perille, näinkin jo tuttuja. Siellä meitä vastassa oli broholmereita: Conda, Asta ja Duffi. Conda on tätini, eli Netta-mamman sisko.Asta on minulle varmaan jotakin sukua, sillä hän on samasta kennelistä äiskän kanssa. Ja Duffi on siskoni.

Pienen tutustumisen jälkeen lähdimme kävelemään kohti peltoa. Pellolla meidät päästettiin vapaaksi ja vihdoinkin päästiin leikkimään.

Minä, Duffi ja Conda

Olen juuri hipsimässä pois, kun Conda käski Duffin maahan.

Minä ja Duffi leikkimässä.

Enimmäkseen leikin Duffin kanssa. Olihan Duffi minun siskoni. Conda olisi taas halunnut leikkiä Duffin kanssa, joten teimme kompromissin (onpas vaikea sana) leikimme välillä kolmisteen ja välillä he saivat leikkiä kahdestaan. Asta oli siinä komentamassa Duffia ja Condaa, joten tyydyin ihmisten seuraan. Leikin kyllä myös välillä Astan kanssa. Olenhan minä jo tottunut noihin vanhuksiin. (Anteeksi Asta, sinähän olet 5-vuotias.)

 

Nää pennut lähtee lentoon!

 

Koitan irvistää.

Conda ja Duffi leikkii.

Maistetaampa vähän lunta, että jaksaa leikkiä.

Koko kopla kuvassa. Kukin miten päin vaan.

Katselen tästä sivusta.

Siellä oli tosi kivaa, mutta huomasin, että sieltä puuttui porukkaa: Rode, Hani, äiskä, Lotta ja Rauha ainakin puuttui. Elisa kertoikin kotona, että Rodella oli jalka kipeänä ja Hanin mammalla on töitä. Mutta missä Rauha ja Lotta? Se jää mysteeriksi...

Astaa kiinnostaa jokin aivan muu...

Asta, Duffi, Conda ja minä