Olimme tuossa päivällä Adan ja Elisan kanssa lähellä olevan koulun kentällä. Matkalla näimme Rauhan omistajan. Ne asuivat aika lähellä kenttää. (Siitä tulikin mieleeni, että Elisa on huijannut minua taas. On kuulemma kaks Rauhaa. Elikkä siis tuo meidän lähellä asuva Rauha ei ole äitini sisko.) Se Rauhan omistaja ei aluksi huomannut, vaikka Elisa huusi "Moi!" Mutta sitten joku poika sanoi sille jotain ja vilkutimme.

Kentällä harjoittelimme maahan menoa ja paikalla oloa. Emme olleet kentällä kauaa, sillä Elisan oli vaikea hallita kahta koiraa. Pah ja hän luulee tulevansa samanlaiseksi kuin se televisiossa oleva mies. Olikohan sen nimi joku Keisar, Ceisar. En minä muista mutta ohjelman nimi on kait "Koirakuiskaaja".

Harjoitusten jälkeen lähdimme kotiin metsän kautta. Leikimme kuitenkin Adan kanssa kentällä hetken. Metsässä juoksin mäkeä ylös ja mäkeä alas. Kasvi-mamma sanoi, että se vahvistaa etutassuja. (Minä en ole keksinyt parempaa nimeä "Kasvi-mammalle" ja Rodekin sanoo sitä "Kasvi-mammaksi", niin sen varmaan ymmärtää paremmin.) Metsässä oli myös kaksi pikku-ihmistä. Kun meillä kotona on niitä myös, niin päätin mennä tutkimaan ketä he ovat. No, enhän minä päässyt heitä haistelemaan, sillä aina kun olin menossa sinne, Elisa kutsui minua takaisin. Ja koska Elisa huusi koko ajan, päätin, että pysyn tässä ihan paikoillani. Ajattelin vain koko ajan "Olen iso puu, en liiku mihinkään. Mutta silti Elisa sai minut luokseen. Onneksi hän antoi namuja niin se ei haitannut niin paljoa.

Hei! Tsiigatkaa tätä! Mitä jos kaikki bronkut ois tämmössii!!!

Kyllä se vanhuski vaa jaksaa leikkiä. Se välil vaa esittää.

Luinpa tuossa juuri Roden blogia. Rode on 62 cm korkea ja arvaa mitä!!! MINÄ OLEN TISMALLEEN SAMAN KORKUINEN! Mittasimme tuossa pari päivää sitten! Painoa emme ole päässeet mittaamaan, sillä olen kuitenkin niin painava, ettei minua pysty pitämään sylissä ja vaaka on liian pieni. Laittakaa siskot ja veljet kommentteja, minkä kokoisia te olette!!!

Nyt en voi enää jutella sillä saan ruuan ihan näillä sekunneilla!