Olen vieläkin täällä koirahoitolassa. Elisa kyllä sanoi, että tällä kertaa ollaan vähän kauemmin. Ei se minua välttämättä haittaisi, vaikka olisin täällä vuoden.

Tänään oltiin taas siinä pentukoulutuksessa. Siellä oli taas tosi kivaa.

Tässä vähän puretaan energiaa lelun kanssa. Takana näkyy hoitolan takaosa.

Aamu oli ihan normaali, paitsi että  en saanut ruokaa. Minut vaan laitettiin ulos. Kun tulin sisälle, huomasin että Ada oli saanut ruuan. Epäreilua!!!

Hetken päästä Elisa otti vain minut ja laittoi remmini. Taas oltiin menossa jonnekkin. Mutta minne...? Ei kai taas! AUTOON!!! Eikun vaan sisään, vaikka en kyllä siitä tykännytkään. Elisa sai minut taas suostuteltua.

Matka tuntui pitkältä, mutta jaksoin odottaa. Tulimme taas siihen kivalle kentälle. Mutta höh! Menimmekin vain pissalle ja takaisin autoon. Mitä koirien ärsyttämistä...! He eivät tulleet ees itse autoon (Elisa ja se hoitolan täti). Onneksi pääsin pian ulos. Elisa YRITTI pitää minun kiinnostuksen itsessään hänellä oli jopa lihan pala kädessä, mutta minua kiinnosti enemmän ihmiset ja koirat.

Menimme taas kentälle. Tällä kertaa meidän "oppaana" oli mies. Toisin kuin edellinen "opas" tämä mies ei puhunut melkein mitään. Minulle opetettiin kolmea käskyä: istu, maahan ja seiso. Minä kylläkin osasin ne jo tai ainakin tunsin ne.

Elisan mukaan meni ihan hienosti. Omasta mielestäni olen aina PARAS! Tai ehkä vähän liiottelin. Elisan mukaan harjoitusta tarvitsen vielä maahan menossa, sillä menen takapää edellä, kun pitäisi mennä etupää edellä. Enkä aina laita tassuja oikein. Ne menevät sivulle. Tiedän kyllä, että opin ne pian.