Enpä olekkaan pitkään aikaan päivitellyt tätä blogia. On tapahtunut paljon asioita. Tai no en muista melkein mitään, kun todellakin on tapahtunut niin paljon.

Olin tuossa viime viikonloppuna siellä koirahoitolassa. Elisa oli koko viikonlopun näyttelyssä. Olimme silloin Adan kanssa siellä hoitolassa. Olisin kyllä mielelläni ollut mukana, sillä haistoin Elisassa tuttuja. Lopulta hän sanoikin, että oli nähnyt siellä kaksi serkkuani, äitini ja setäni. Olipahan vielä käynyt Netta-mamin ja sen mamman kanssa kahvilla. Sanoipa vielä, että oli ihan minun näköinen broholmeri. Se on Elisan mielestä minun serkkuni. Sen nimi on kuulemma Bumla.

TÄSSÄ ON SETÄNI NEMO (GOOD MIND'S BOXWOOD)

NETTA-MAMMA

TÄMÄ ON TODENNÄKÖISESTI SERKKUNI BUMLA (GOOD MIND'S GLORIA)

NETTA-MAMMA KEHÄSSÄ

NEMO (GOOD MIND'S BOXWOOD), NETTA (GOOD MIND'S CAROLINE), LUCA (GOOD MIND'S GONZALO) JA BUMLA (GOOD MIND'S GLORIA)

 

KASVATTAJA KEHÄ: BUMLA, LUCA, NETTA & NEMO

Eilen illalla kävimme lenkillä, niin että minä vedin pulkkaa. Olimme jo lenkin puolivälissä, kunnes sain todella hyvän tuoksun pupusta. Totta kai lähdin perään. Mitä muutakaan olisin voinut tehdä. No tietysti! Jatkaa matkaa. Mutta kukapa nyt olisi voinut olla menemättä. Elisa jäi paikalleen odottaen minua. Mutta enpäs tullutkaan. Sitten yhtäkkiä huomasin, ettei Elisa ollutkaan mukana. No tietysti lähdin etsimään häntä. Päätinkin sitten lähteä takaisin kotiin. Pian Elisakin tuli perässä. Hän näytti aika kummalliselta, mutta ei sanonut mitään. Myöhemmin hän kertoi, että oli ihmetellyt miten minulla oli pulkka vieläkin perässä.

Ja vielä lisää asiaa. Olemme nyt sopineet Elisan kanssa, että sanon häntä siskoksi. Ehdotin hänelle, että minäkin voisin sanoa häntä "mammaksi". Elisa tosin oli eri mieltä. Hän sanoi, että on kuulemma liian nuori ryhtymään "mammaksi". Teimme sitten (taas se vaikea sana) kompromissin. Sovimme, että "mamman" sijaan Elisa on "sisko".