Terve taas kaikille! En ole PIIIIIIIIIIITKÄÄN aikaan päivittänyt tätä blogia. Sisko on vaan jossain "facebookissa". Minä kyllä mieluusti olisin päivitellyt tätä... Mistäs sitä sitten aloittais.

No kesällä, kun olimme Koirahoitolassa sain uusia kavereita. Thelma (kiinanharjakoira) vietti meidän kanssa aikaa. Kävimme uimassa ja leikimme nätisti Thelman kanssa.

Toinen kaveri on Rubell. Se on lämminverinen ravihevonen. Se on Siskon OMA hevonen.  Rubell on oikeesti tosi mukava, mutta välillä pelkään sitä, koska se on niin iso. Rubell on myös TOSI vahva, sillä se jaksaa kantaa Siskoa selässään. Se syö myös todella paljon. Minä käyn aina välillä varastamassa leipää, sen ruokakupista, ettei Rupsusta tule lihava.

Lisäksi olen saanut vielä yhden uuden kaverin. Sen nimi on Rampe (pitbull). Rampe on tosi luotettava kaveri.

Nyt odottelen joulua. Tutkin Siskon laukkua ja löysin sieltä minulle lahjaluita...

Ai niin ja tosi moni tuttu on sanonut, että olen saanut paljon massaa. Toivottavasti pääsen näyttelyyn pian. Haluan nähdä tuomarin ilmeen, kun olen nyt niin kaunis.