Vuh! Täällä taas. en oo taas päässy vähään aikaan päivittelemään, kun oon täällä koirahotolassa. Sisko väittää, ettei voi kirjoitella, kun tietokone temppuilee, mutta minun mielestäni se on Sisko joka temppuilee. Ei voinut kuulemma kuviakaan ottaa, kun oli UNOHTANUT puhelimensa laturin! Ja silloin kun minä teen jotain kuvaamisen arvoista (teen kyllä aina, mutta silti) Sisko ei pysty kuvaamaan. Eli pahoittelen, etten saa laitettua kuvia, vaikka se ei olekkaan MINUN vikani.

No, asiaan! Tulimme tänne pari päivää jälkeen joulun ja täällä sitä olllaan vieläkin. Muutama päivä sitten, kun Sisko oli käynyt  antamassa ruuat, alkoi kova pauke. Kun pauke oli vielä pieni, Sisko vei  minut vielä pikapissille, etten pissaisi sisälle. Minua ei kylläkään se pauke hirveesti kiinnostanut. Nostin vain korvat pystyyn ihan vain varmuuden vuoksi. Eli eipä tuo pauke haitannut...

Sitten muuta! Olen saanut uuden kaverin. Se on hauskimmalta Retuperän Reiska, mutta oikealta nimeltään Reiska/Reino. Reiska on napolinmastiffi ja kaksi vuotta. Käytiin Reiskan kanssa lenkillä, tai olihan Hanna-täti ja Sisko mukana. Leikimme piilosta. Lopuksi tulimme (Reiskan) kotipihalle leikkimään. Reino yritti monta kertaa hypätä selkään en kyllä ymmärrä, mitä se tarkoitti, mutta Sisko sanoi vain Reiskalle: "Stella on alaikäinen." Minä kyllä tiedän, mitä tarkoittaa alaikäinen, mutta en tiedä, miksi Reiska ei saanut hyppiä selkään... Sain käydä myös Reiskan kotona. Se oli semmoisessa isossa talossa. Siellä asui muitakin napoleita. En kyllä saanut nähdä kuin yhen. Sen nimi on Hilda. Hilda on 13 viikkoa. Hänestä tulee kuulemma isona Reiskan vaimo, niin kuin Reiskan äidistä. Reinon äiti ja isä olivat portin takana. Heidän nimensä ovat. Nato ja Nömpi. Lempinimiltään: Heta ja  Erkki Koistinen.

Kuulin, että Rauha on tulossa tänne. olisimme varmaan lähteneet jo, mutta Sisko tahtoo nähdä Rauhan. Saamme kuulemma leikkiän Rauhan kanssa pellolla. Toivottavasti Rauha ei hypi selkään, sillä Rauha on vasta vuoden ikäinen, eli hänkin on varmaan alaikäinen.

Ai, niin! Adakin on täällä tietysti. On kuitenkin kivempi leikkiä jonkun muun kuin Adan kanssa, koska Ada ei leiki...